Анкети для батьків майбутніх першокласників
“Особисті дані дитини та батьків”
Шановні батьки! Будь ласка, українською мовою розбірливо запишіть дані про вашу родину за такими пунктами:
1. Прізвище, ім’я,по батькові дитини:___________________________________________________________
Дата народження: _____________
2. Адреса прописки дитини: __________________________район
Індекс_________
3. Адреса проживання дитини: __________________________________________________________________
домашній телефон: _______________ № ідентифікаційного коду _________
4. Прізвище, ім’я, по батькові матері: _________________________________________________________________
Ким працює? _________________Місце роботи (Запишіть розгорнуто) _________________________________________________________________
Номер службового телефону: ___________ мобільний телефон: _________
5. Прізвище, ім’я, по батькові батька: _________________________________
Ким працює? _________________Місце роботи (Запишіть розгорнуто) __________________________________________________________________
Номер службового телефону: ___________ мобільний телефон: __________
6. Зазаначте, якщо батьки розлучені. ______ Чи підтримують стосунки ? ____
7. Чи є в дитини рідні брати і сестри ? Зазначте їх прізвище, ім’я, по батькові; дату народження; місце навчання _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Чи є у дитини мобільний телефон ? ____ Яко так, зазначте номер ____________
9. Чи належить ваша родина до пільгового контингенту? До якої саме категорії ? Зазначте: __________ (дитина-напівсирота, дитина-сирота, дитина-інвалід, мати-одиначка, багатодітна родина, малозабеспечена родина, постраждалі від ЧАЕС). Надайте копію посвідчення.
1. Прізвище, ім’я,по батькові дитини:___________________________________________________________
Дата народження: _____________
2. Адреса прописки дитини: __________________________район
Індекс_________
3. Адреса проживання дитини: __________________________________________________________________
домашній телефон: _______________ № ідентифікаційного коду _________
4. Прізвище, ім’я, по батькові матері: _________________________________________________________________
Ким працює? _________________Місце роботи (Запишіть розгорнуто) _________________________________________________________________
Номер службового телефону: ___________ мобільний телефон: _________
5. Прізвище, ім’я, по батькові батька: _________________________________
Ким працює? _________________Місце роботи (Запишіть розгорнуто) __________________________________________________________________
Номер службового телефону: ___________ мобільний телефон: __________
6. Зазаначте, якщо батьки розлучені. ______ Чи підтримують стосунки ? ____
7. Чи є в дитини рідні брати і сестри ? Зазначте їх прізвище, ім’я, по батькові; дату народження; місце навчання _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Чи є у дитини мобільний телефон ? ____ Яко так, зазначте номер ____________
9. Чи належить ваша родина до пільгового контингенту? До якої саме категорії ? Зазначте: __________ (дитина-напівсирота, дитина-сирота, дитина-інвалід, мати-одиначка, багатодітна родина, малозабеспечена родина, постраждалі від ЧАЕС). Надайте копію посвідчення.
Анкета для батьків майбутніх першокласників
1. Ім’я, прізвище дитини ___________________________________________
2. Склад сім’ї (підкресліть) : повна, неповна
3. Чи є в дитини старші (молодші) брати або сестри? ___________________
4. З ким із дорослих вона проводить більше часу? ______________________
5. Чи відвідувала дитина дитячий садок? Якщо так, то з якого віку? Чи охоче туди ходила ? ___________________________________________________
6. Які форми заохочення застосовуєте вдома? __________________________
Які діють краще? ________________________________________________
Які – гірше? ____________________________________________________
7. Які покарання використовуєте? ____________________________________
8. Чи є у дитини вдома постійні обов’язки? Які саме? ___________________
9. Як спілкується з ровесниками? (підкресліть): ініціативно; очікує, коли з нею заговорять; уникає спілкування.
10. Як спілкується з дорослими? (підкресліть) : спокійно; обережна у спілкуванні; складно, особливо з незнайомими.
11. Яким іграм малюк надає перевагу? (підкресліть) : настільним; рухливим; індивідуальним; колективним.
12. Чи має бажання йти до школи? _______
13. Вкажіть рівень підготовки малюка (підкресліть, допишіть):
а) знає літери (всі, деякі);
б) вміє читати (по складах, словами,____________________________)
в) вміє лічити ( в межах ____);
г) вміє додавати (в межах _____);
д) вміє віднімати ( в межах ____).
14.Чи може дитина сама себе розважити? (підкресліть) : може; ні; шукає товариства дорослих.
15. Як оцінюєте рівень розвитку дитини? (підкресліть) : відповідає віковим особливостям; випереджує однолітків; має проблеми з розвитком.
16. Що додатково хочете повідомити про дитину? ___________________________________________________________
2. Склад сім’ї (підкресліть) : повна, неповна
3. Чи є в дитини старші (молодші) брати або сестри? ___________________
4. З ким із дорослих вона проводить більше часу? ______________________
5. Чи відвідувала дитина дитячий садок? Якщо так, то з якого віку? Чи охоче туди ходила ? ___________________________________________________
6. Які форми заохочення застосовуєте вдома? __________________________
Які діють краще? ________________________________________________
Які – гірше? ____________________________________________________
7. Які покарання використовуєте? ____________________________________
8. Чи є у дитини вдома постійні обов’язки? Які саме? ___________________
9. Як спілкується з ровесниками? (підкресліть): ініціативно; очікує, коли з нею заговорять; уникає спілкування.
10. Як спілкується з дорослими? (підкресліть) : спокійно; обережна у спілкуванні; складно, особливо з незнайомими.
11. Яким іграм малюк надає перевагу? (підкресліть) : настільним; рухливим; індивідуальним; колективним.
12. Чи має бажання йти до школи? _______
13. Вкажіть рівень підготовки малюка (підкресліть, допишіть):
а) знає літери (всі, деякі);
б) вміє читати (по складах, словами,____________________________)
в) вміє лічити ( в межах ____);
г) вміє додавати (в межах _____);
д) вміє віднімати ( в межах ____).
14.Чи може дитина сама себе розважити? (підкресліть) : може; ні; шукає товариства дорослих.
15. Як оцінюєте рівень розвитку дитини? (підкресліть) : відповідає віковим особливостям; випереджує однолітків; має проблеми з розвитком.
16. Що додатково хочете повідомити про дитину? ___________________________________________________________
Батьківська позиція
Прізвище, ім’я, по батькові анкетованого __________________________________
1. Як ви вважаєте, хто найбільше відповідальний за виховання дитини ?
Сім’я;
шкільний заклад;
спільні зусилля шкільного закладу і сім’ї;
додаткові установи (гуртки, секції).
2. З якими труднощами Ви стикаєтеся під час виховання дитини (вкажіть два найважливіших для Вас пункти) ?
Взаєморозуміння з дитиною;
нестача знань;
спосіб розв’язання конфлікту;
небажання дитини ходити до школи;
брак часу на спілкування з дитиною;
індивідуальні особливості дитини (агресивність, замкнутість, тривожність, емоційні особливості – потрібне підкресліть);
інше __________________________________________________________
3. На Ваш погляд, найефективніші засоби впливу на поведінку дитини у конфліктній ситуації – це:
погроза, попередження (“Якщо ти не припиниш, то …” );
фізичне покарання;
домовленості;
компроміс;
пояснення;
ігнорування;
інше __________________________________________________________
4. Чи вживаєте Ви такі за значенням вислови (позначте, які самі) ?
Який ти в мене молодець!
Ти можеш, тобі все вдається!
У всіх діти як діти, а в мене …
Скільки разів можна тобі повторювати!
Як ти вважаєш?
Я тобі обов’язково допоможу, не хвилюйся!
Мене не цікавить чого ти хочеш!
5. Що з переліченого Ви вважаєте найважливішим для своєї дитини ?
Високий рівень інтелектуального розвитку;
фізичне здоров’я;
доброту, чуйність;
цілеспрямованість;
інше __________________________________________________________
6. Як Ви одержуєте інформацію про виховання дитини (вкажіть три найважливіші джерела) ?
Із телепередач;
на батьківських зборах;
із журналів, газет;
від вихователів, психологів;
із власних знань і досвіду;
інше __________________________________________________________
Дякую!
1. Як ви вважаєте, хто найбільше відповідальний за виховання дитини ?
Сім’я;
шкільний заклад;
спільні зусилля шкільного закладу і сім’ї;
додаткові установи (гуртки, секції).
2. З якими труднощами Ви стикаєтеся під час виховання дитини (вкажіть два найважливіших для Вас пункти) ?
Взаєморозуміння з дитиною;
нестача знань;
спосіб розв’язання конфлікту;
небажання дитини ходити до школи;
брак часу на спілкування з дитиною;
індивідуальні особливості дитини (агресивність, замкнутість, тривожність, емоційні особливості – потрібне підкресліть);
інше __________________________________________________________
3. На Ваш погляд, найефективніші засоби впливу на поведінку дитини у конфліктній ситуації – це:
погроза, попередження (“Якщо ти не припиниш, то …” );
фізичне покарання;
домовленості;
компроміс;
пояснення;
ігнорування;
інше __________________________________________________________
4. Чи вживаєте Ви такі за значенням вислови (позначте, які самі) ?
Який ти в мене молодець!
Ти можеш, тобі все вдається!
У всіх діти як діти, а в мене …
Скільки разів можна тобі повторювати!
Як ти вважаєш?
Я тобі обов’язково допоможу, не хвилюйся!
Мене не цікавить чого ти хочеш!
5. Що з переліченого Ви вважаєте найважливішим для своєї дитини ?
Високий рівень інтелектуального розвитку;
фізичне здоров’я;
доброту, чуйність;
цілеспрямованість;
інше __________________________________________________________
6. Як Ви одержуєте інформацію про виховання дитини (вкажіть три найважливіші джерела) ?
Із телепередач;
на батьківських зборах;
із журналів, газет;
від вихователів, психологів;
із власних знань і досвіду;
інше __________________________________________________________
Дякую!
Готовність до школи … батьків”
• Оберіть з відповідей найбільш близький вашій думці варіант
Школа – це:
а) той найближчий до будинку родини заклад, який навчить дитину слухатися;
б) престижна приватна освіта, що гарантує якість, бо пропонує платне навчання;
в) невипадковий учитель, якому ми (батьки) віддамо власну дитину і тим станемо співавторами її успіхів та помічниками в усьому;
г)Ваша власна особлива думка (тут і далі):
________________________________________________________
а) той найближчий до будинку родини заклад, який навчить дитину слухатися;
б) престижна приватна освіта, що гарантує якість, бо пропонує платне навчання;
в) невипадковий учитель, якому ми (батьки) віддамо власну дитину і тим станемо співавторами її успіхів та помічниками в усьому;
г)Ваша власна особлива думка (тут і далі):
________________________________________________________
Вчитель – це:
а) навчаюча, виховуюча, контролююча, караюча державна посадова особа;
б) особа, професійний обов’язок якої якісно вчити і виховувати;
в) особистість, яка покликана плекати особистість;
г) _______________________________________________________
а) навчаюча, виховуюча, контролююча, караюча державна посадова особа;
б) особа, професійний обов’язок якої якісно вчити і виховувати;
в) особистість, яка покликана плекати особистість;
г) _______________________________________________________
Моя дитина – це:
а) чистий аркуш на якому вчитель і батьки пишуть долю майбутньої людини;
б) частка родини, з якої батьки прагнуть зробити те, чого не досягли самі;
в) особистість, що формується і живе вже зараз, має право на свої потреби та інтереси, вимагає нашого повного розуміння, довіри, допомоги.
г) ________________________________________________________
а) чистий аркуш на якому вчитель і батьки пишуть долю майбутньої людини;
б) частка родини, з якої батьки прагнуть зробити те, чого не досягли самі;
в) особистість, що формується і живе вже зараз, має право на свої потреби та інтереси, вимагає нашого повного розуміння, довіри, допомоги.
г) ________________________________________________________
Домашнє завдання – це:
а) традицийна форма продовження навчання через обмаль часу на уроках;
б) спроба закріпити набуті знання і навички вдома без обмеження часом і додатковими вимогами;
в) можливість самовиразитися дитині за умов, що зміст і його форма матимуть творчий характер;
г)_______________________________________________________
а) традицийна форма продовження навчання через обмаль часу на уроках;
б) спроба закріпити набуті знання і навички вдома без обмеження часом і додатковими вимогами;
в) можливість самовиразитися дитині за умов, що зміст і його форма матимуть творчий характер;
г)_______________________________________________________
Оцінка – це:
а) традиційна й обов’язкова форма заохочення та покарання за навчання;
б) умовний, не завжди об’єктивний спосіб дати характеристику якості праці, яку доклав учень;
в) необхідний стимул, атрибут здобуття знань, який спонукає до навчання;
г) _______________________________________________________
а) традиційна й обов’язкова форма заохочення та покарання за навчання;
б) умовний, не завжди об’єктивний спосіб дати характеристику якості праці, яку доклав учень;
в) необхідний стимул, атрибут здобуття знань, який спонукає до навчання;
г) _______________________________________________________
Батьки школяра – це:
а) спрямовуюча, контролююча та караюча інстанція у житті дитини;
б) помічники в роботі, а в деяких випадках – виконавці шкільного замовлення;
в) активні співавтори навчально-виховного процесу, які можуть і мають право стати рівноправними учасниками реформування освіти;
г) _______________________________________________________
а) спрямовуюча, контролююча та караюча інстанція у житті дитини;
б) помічники в роботі, а в деяких випадках – виконавці шкільного замовлення;
в) активні співавтори навчально-виховного процесу, які можуть і мають право стати рівноправними учасниками реформування освіти;
г) _______________________________________________________
Результативність:
Якщо в більшості чи в усіх позиціях Ви обрали варінт в) або спробували самі висловитись з приводу цього і частково маєте на увазі варіант в), то Ваша батьківська готовність розділити всі шкільні проблеми і успіхи з Вашою дитиною знаходиться на високому рівні усвідомлення.
Якщо Ви поділяєте в більшості позицій думки, запропоновані у варінтах а) чи б), то Ви з Вашою дитиною опинитесь (у кращому випадку) по “різні боки барикад” або станете додатковим фактором у проблемі шкільної дезаадапрації (у гіршому випадку). Спробуйте прислухатися до порад, відійти від варіантів а) та б).
Якщо в більшості чи в усіх позиціях Ви обрали варінт в) або спробували самі висловитись з приводу цього і частково маєте на увазі варіант в), то Ваша батьківська готовність розділити всі шкільні проблеми і успіхи з Вашою дитиною знаходиться на високому рівні усвідомлення.
Якщо Ви поділяєте в більшості позицій думки, запропоновані у варінтах а) чи б), то Ви з Вашою дитиною опинитесь (у кращому випадку) по “різні боки барикад” або станете додатковим фактором у проблемі шкільної дезаадапрації (у гіршому випадку). Спробуйте прислухатися до порад, відійти від варіантів а) та б).
Анкета для учнів 9-го класу
У цій
анкеті наведено низку запитань щодо твоїх професійних намірів і планів на
майбутнє. Прохання якомога сумлінніше й точніше відповісти на них (підкреслити
ту відповідь, що, на твою думку, правильна; на відкриті запитання запиши
розлогі відповіді).
1.Дата
________ 2.Прізвище, ім’я
_____________________________________________
3.Чи
обрав (-ла) ти майбутню професію? _______________________________________
4.Чи
були у твоєму класі години спілкування, присвячені вибору професії? __________
5.З
якими видами професій тебе ознайомили на годинах спілкування?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Ким ти
мрієш бути? (можна кілька варіантів) __________________________________
___________________________________________________________________________
7.Твоє
рішення щодо вибору професії остаточне чи ти можеш ще передумати?
___________________________________________________________________________
8.З ким
ти спілкувався(-лася) про обрану тобою професію? (підкресли все потрібне)
З
учителем; з батьками; з товаришами-ровесниками; зі старшими товаришами, які
мають цю професію; з представниками місцевого Центру зайнятості; ні з ким не спілкувався(-лася); твій варіант
____________________________________________
9.Що
найголовніше для тебе в майбутній професії? (підкресли все потрібне)
У мене є
здібності до цієї професії; можливості професійного зростання; висока оплата
праці; творчий характер праці; сучасна професія; цікава професія; престижна
професія; можливість спілкуватися з людьми; існує можливість розвивати розумові
здібності; не спричиняє появи фізичної перевтоми; мені байдуже,за якою
спеціальністю працювати в майбутньому.
10.Яку
професію тобі рекомендує обрати мама? __________________________________
11.Яку
професію тобі рекомендує обрати батько? ________________________________
12.До
якого навчального закладу ти мрієш вступити для оволодіння професією?
________________________________________________________________________
13.Чи
цікавився (-лась) ти цьогорічними умовами прийому до необхідного навчального
закладу?____________________________________________________________________
14.Які
предмети тобі потрібно вивчати більш поглиблено для оволодіння цією професією?
_________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
15.Які
предмети тобі найбільш цікаво вивчати? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
16.Які
предмети тобі найлегше вивчати? _______________________________________
___________________________________________________________________________
17.Які
предмети тобі подобаються? ____________________________________________
___________________________________________________________________________
18. Які
предмети тобі не подобаються, чому? ____________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
19.Які
предмети даються важко, чому? _________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
20.Яка
сфера діяльності чи занять із наведених нижче більше за все тебе цікавить? (підкресли)
Природнича (математика,фізика,хімія,біологія,медицина); суспільна
(історія,філософія,економіка,юридичні науки); гуманітарна (література,
журналістика,педагогіка,психологія); технічна (радіотехніка, електроніка,машинобудування);
мистецтво; немає визначених інтересів.
21.Які
гуртки, факультативи ти відвідував(-ла) цього навчального року?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
22.
Скільки часу ти витрачаєш на виконання домашнього завдання?
__________________________________________________________________________
23.Чим
подобається займатися у вільний час?
__________________________________________________________________________
24.Факультативи
чи гуртки з яких предметів хотів(-ла) би відвідувати наступного навчального
року? _________________________________________________________________________
25. Чи
ознайомили тебе в школі з профілями навчання у 10-11 класах? Так; Ні
26. Який
профіль ти б обрав для навчання у 10-11 класі і чому?
Не маю
уявлення; Не буду навчатися у 10 класі;
Ще не
обрав між… ________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Обрав би
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
тому що
_________________________________________________________________
Дякуємо за відповіді.
Немає коментарів:
Дописати коментар